Perinaz ya kuzum artık bi hastane bulmam lazım Allah’ın izniyle 32 haftalık oldum çok şükür... ama hastane bulamadım... GATA da takibim ama çok sinirlendirdiler beni orda Doğum istemiyorum sanki... y. Devlette de girişim var sıkıntı yapmazlar Doğuma sanırım ama bi doktora şeker yükselenisiniz yaptırırken sordum Doğum nasıl burda diye hımm senin tüp bebekmiş, burda doktor yok Doğuma ebe girer bişey olursa doktor gelmez ebe müdahale eder vs dedi ..... geçen bir de tahlil için sırf Keçiören eğitim araştırmaya gittim doktor iyiydi ama Doğumhane falan nasıl tavırları nasıl bilemedim doktor olur mu 7/24 bilemedim... Demet lokman hekimde bi bayanda muayene oldum 2 kez sadece Doğum yapalım Akay da 5000 normal sezeryan farketmez etlik için de sadece sezeryana yetişebilirim 4500 mü 3500 mü öyle bişey dedi.... kafam almak bullak keşke biri yol gösterse 🤔😓