Ssedaxx Merhaba bayanlar sağlık ocağındaki kontrolüme gittigimde hemşire bebeğin kalp atışlarını günde 10 kez hissetmen gerek dalgalanma şeklinde yoksa doktora git dedi 17+2 haftalıgız ama hergün onu saymak yada 10 kez hissetmek mümkünmüdür
PembeKoala Ssedaxx ilk defa böyle bişey duyuyorum o zamanlarda hareketleri bile hissedilmiyor kalp atışı nasıl hissedilsin ya yanlış bilgilendirme yaptı yada yanlış anlama oldu diye düşünüyorum 🤔
Canoglumbenm Ssedaxx bebeğin kalp atışını hissetmen imkansız. O hemşireye bir daha gitme bence hangi kafayı yaşıyor acaba 😂
Zmrtbdk Ssedaxx 31.haftadayım kalp atışı hissetmiyorum hiç de hissetmedim şimdiye dek.Hareketlerini kastetmiştir o sanırım 🤷♀️
Loya06 Sen o hemşireye bi daha görünme canım hareketleri zor hissediyosun da kalp atışı nasıl hissedilsin 🤔