Emibra özel düşünmüyorum canım ya tıp fakültesi yada araştırma düşünüyorum . İlk doğumumda doğuma kadar özelde takibimi yapıp doğum esnasında riski göze alamayıp bu hastanelerden birine yönlendiriidim. Şu an yine ufakta olsa risk altındayum . Son zamanda yine aynı şeyi yasamamak için bastan kontrollerimide buralarda yaptırmak istiyorum