Pink09 canım benim diş çekimi deilde kaplama llan bi dişim var o ağrıyo bugün doktorumu aradım izinliymiş hastaneden bi ebeyle görüştürdüler ona sordum antibiyotik vs. Uyuşturucu iğne falan zarar verir mi diye o da bana hamilelere özel ilaç falan verildiğini söyledi kalktım gittim bende dişçiye ama boşu boşuna gitmişim doktora 7 aylık hamileyim diyince bana bişey yapamıycağını 100 de 1 ihtimal bile olsa bebeğe zarar verebiliceğini ve en fazla parol verebiliceğini söyledi yani boşu boşuna gittim