Aysebkr1258 Arkadaşlar merhaba bugün 36+0 hamileyim beneğin 32. Haftadan beri Doğum kanalında 35. Haftada eve kontrolünde her an gelebilir gibi duruyo demişti ve bizi biraz panikletti bir hafta geçti dünden beri aşırı idrara çıkıyorum bebek aşağıda olduğu için çok baskı yapıyor bugün biraz akıntıyla karışık su olduğunu gördüm çamaşırımda sizce suyum sızıyo olabilir mi ?
Secil45 37 haftalıktım lavobadan çıktım sonra çamaşırda ıslaklık hissettim doktora gittim suyum azalmaya başlamış 38 haftalıkken sezeryan doğum yaptım canım şimdi 54 günlük oğlum var Allah sağ salim kurtarsın ikinizide💕
Aysebkr1258 Secil45 lavabodan çıktıktan 5 dk sonra geldi çamaşırım koyu renk olduğu için farkettim çamaşırımda ıslaklık vardı a birazda beyazlık vardı akıntımıdır su mudur bilemedim ilk olunca insan anlayamıyor 🙄
BurinTasKaradag Su gelmesi öyle birşey ki, afedersiniz idrarınızı tutamıyor yapıyor gibisiniz. O gelen suyu çiş gibi tutmak mümkün olmuyor birden akıp gidiyor. Önce hafif hafif çamaşıra sızıyır sonra birden çişini tutamamış gibi akıp gidiyor...