Lütfen bana dua edin. Bebeğimin suyu çok azalmış. Dünden beri sızıntı şeklinde suyum geliyordu anlamamıştım çok artınca doktora geldik. Yatış yapılacak suni sancıyla başlanacak ama doktor alttan muayene etti, başı çok yukarıda zor iner %80 sezeryan olursun dedi