Öncelikle Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu gercekten tarifi yokmuş bambaşka bi mucize 🌹
Gelelim doğumuma 1 haziran cumartesi gunu öğlen 12 gibi eşimi işe gönderdikten sonra biseyler atıştırıp tekrar uyuma istegi geldi aşırı yorgun gibiydim yataga girmekle aniden gelen pit sesiyle sıçramam bir oldu suyum gelmisti 😛 korkarak uyandim aglamaya basladim bacakalrimdan süzülüyordu imkani yoktu durmuyodu hemen ambulansi aradi arkadasim bendeydi apar topar gittik fakat sancim yoktu 😓 doktor hemen çatıya aldı ve acilmam 1 2 cm vardi kendi şansını bekleyelim dediler ve antibiyotik uyguladılar her türlü enfeksiyona karşı. Doğum salonuna geçtim yatisim verildi bende sanıyorum ki hemen doğum yapıp cikicam nerdeeeee🤣 Tam tamına 18 saat kendi sanci mi çektim ama nasil bir sanci Allahım beliniz koptu kopacak hatta elinizde olsa kemiklerinizi kırma isteği size geliyo kendinizi parcalamak istiyosunuz. ( tabi Allah kimseye dayanamiyacgai yükü vermez ) Hatta o sanciyla 2 kere karnima belime sicak su tuttum bence onunda faydasi vardı acilmamda Herneyse nts ye bağlanıp durdum sancim geldikçe ama ben oturmak istemiyorum ebelerle hemşirelerle tartıştım devamli açıklığın 4 cm 6cm kadar geldiğinde ben dayanamıyorum sezaryena alin diye hastanedekilerle kavga ettim sabahın 4 buçuğu milleti ayaga diktim beni baska hastaneye götürün bunlar sezaryen almiyo diye tabi o sira beni ikna etme çabaları falan 😊 Herneyse ikna olup tekrar yatağıma gittim ve 1 2 saat sonra çatıma bakıldı açıklığın tam Fatma sancin geldikce ikin dedi ve yolun sonuna gelmiştim artık en önemli ki şimdi fakat ben ilk başaramadım hep karnimi şişirdim 🤣 neyse ki ıkına ıkına öğreniyorsunuz zaten ebeniz sizi yönlendiriyor.
Vee beklenen ann nasil mucizevi bir olay o öyle hep yazarlardı burda abartırlar sanırdım gercekten de öyle herşey aniden gelişiyor biranda bi ısınmayla bakmışsınız bebek cikmis ve ebe dikişinizi atıyor 🤣 ben sadece sinek ısırığı acısını aldim dikiş atılırken bide bebeğinin eşi çıkarken canim yandı neden bilmiyorum kanamam da coktu ama geldi gecti çok şükür minigim Eylülüm suan yanimda uyuyor 🤗 Hepinize kolay doğumlar diliyorum hanımlar bi avazda kurtulun ınsallah ❣
Yalniz beni üzen tek sey kizim emmiyo sütüm de gelmiyor bu yuzden tavsiyeleriniz varsa alirim hakkınızı helal edin uzun oldu🤗