Eveet sonunda bende yavruma kavuştum. 27. Haftasından beri erken doğum riskiyle uğraştık çok şükür atlattık. Artık oğlumu beklemekteydi sıra. Rabbim isteyenlerin kucaklarını boş bırakmasın inşallah🙏 Gelelim benim hikayeme , belki biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin😌
30 mayıs kontrolümüz vardı. Kontrolde bebeğimin kordonunun boynuna geçtiğini öğrendim. Çatı muaynesi yapıldı açıklık 1 cm di. Nstye alındım sancılar var ama bebeğin kalp atışları düzensiz. Sonra tekrar nstye alindim bunda daha duzgun cikmisti. Doktor yarin sabah geliyorsun dedi. 31 mayis sabahi erkenden gittim nst ye baglandim ve bebegin kalp atislari baya duzensizdi doktorum almamiz lazim dedi. Prensimi riske atamazdim kabul ettim. 10:30 a doğru sezaryan için çağrıldım. Genel anestezi istedim spinal olmadım. Gözümü açmaya başladığımda koridordaydım odaya geçtim. Ağrı ve yanma hissi vardı doğal olarak daha yeni uyanıyordum narkozdan. Oglumu getirmislerdi ama alamadim ilk kucagima cunku narkozdan uyanamamistim ablam aldi. Agri kesici oldum serum takildi sonrasi cok rahatti 🙂. Uyanir uyanmaz aldim oglumu yanima. Benimki ameliyathaneden cikarken birbirine katmis ortaligi 🤭 yanima koyduklarinda susu verdi misil misil uyudu🙂
Hem cuma , hem ramazan , hem kadir gecesiydi. Cok guzel bir gunde dunya ya gozlerini acti oglum. Bahtida guzel olur insallah. 🙏 Buda benim miniğime kavusma hikayem 👶🏻 Rabbim tum hamilelerin yavrularini sağ sağlim kucaklarına almayı nasip etsin. Artık bizde Happy Kids'liyiz 🙂