gizem3443 olabiliyor rahminiz büyüyor sonuçta.benim o haftalarım biraz sıkıntılıydı kanamam falan oluyordu ama o kahverengi akıntıları gördükçede ağrımayan kasıkşarım psikolojikmen ekstra ağrıyordu sanki 😊 doktor bol bol su iç ayaklarının altına yastık koy dinlen demişti.çalıştığım için iş yerinde ayağımın altına masa koymuştum ama eğer siz evdeyseniz bol bol yatın yormayın kendinizi ve su içmeyi unutmayın su çok önemli 3lt ye yakın içiyordum ben.şimdi 27.haftamızdayız çok şükür 🙏🏼Yine de doktorunuza bilgi verin mutlaka.ağrının derecesi önemli çünkü.