Belinayece Merhaba hanimlar, Gaziantep te yaşayan ve doktorundan memnun kalan var mı ? 8+3 um henüz iyi bir doktor bulamadım 🤷
Eminedegirmenci Belinayece meraba canim hatem hastanesi yılmaz genco tavsiye ederim gercekten iyi bi doktor birde deva hastanesi özlem borozan ikisde gayet iyi
Esraslancan Ben bayan olarak bayanda rahat edeceğimi düşündüm, Hatem Naz’ire Öztürk e gidiyorum.Memnunum, samimi ve güven veren bir doktor.