Arkadaşlar merhaba bu benim ilk gebeliğim, 16. Haftamızdayız ve son 3 -4 gündür bebeğimin olduğu tarafta ve göbek bağında vede vajinada çekilme gerilme hissediyorum ve sızlamalar oluyor bu bebeğimin tehlikede olduğu anlamına mı geliyor tekmelemeyi bu denli hissedeceğimi pek sanmıyorum yada tekmeleme dediğimiz şey bumu oluyor lütfen yardımcı olabilirmisiniz böyle korkular yaşayanlar varmı ? Ve bunlar normal mi?...