Dilarataskent Kızlar karnımda benek benek kızarıklık oldu sadece ön şişen tarafta diyebilirim. Korktum acaba neyin belirtisidir bu 😥 insallah çatlak değildir
NurdanHakan Dilarataskent zeytinyağını sür yada vazelin ben hamilelikte 30 kg aldım ve hiç çatlamadım ama Doğumdan sonra hiçbişi kullanmadım bi baktım ufak ufak kızarıklar olmus zeytinyağı ve madecasol krem kullandım hafifledi hamilelikte kullanılabilir mi bilmiyorum doktora sorun
Mervemim Çatlak degil canım bnde de oldu sonra geçti o çatlak böle çizgi gibi kızarıklardan sonra oluyormus kaç haftalıksın
Habibeadiguzel Dilarataskent eger kaşıntın var ve kaşıyorsan o kızarıklıklar oluyor tabii hemen akabinde çaklat oluşuyor Lierac kullanmanı tavsiye ederim ☺️
Dilarataskent Habibeadiguzel lierac kullanıyorum bende ama kaşıntım iki günden beri var yalnızca karın kısmımda oldu kızarıklık belimde falan hiç yok nokta nokta benek çatlak olabilir mi yani
Habibeadiguzel Dilarataskent büyük ihtimal çatlamaya başlıcaktır birde her kaşındığında ufak ufak krem sür ve asla kaşıma umarim catlamaz 💐🙏🏻