Senemhifa Mamiii20 geçti gibi yürüyünce sağ kasığım donuyor gibi yine yatış yaparlar diye korkuyorum suni sancı için 🙈 bebeğim hareket ediyor gitmedim ama gitsem mi
Mamiii20 Senemhifa Nst çektir çıkış yap ben öyle yapıyorum zaten devlete gittiğim için çarşambaya kadar doktor yok mecbur çıkartıyolar birde açılmana baktır en azından ne zaman gitmen gerektiğin hakkında fikrin olur