Bur_Ser Kızlar iki üç gündür hafif kanamam oluyordu dün de doktora gittik kese etrafında kanama var diye Protestan verdi.Ama dünden beri sürekli artan,hatta çamurumsu koyu kahve kanamam oluyor korkmaya başladım 10+6 haftalığız yaşayan var mı böyle bişey
FatmaAtess Bur_Ser canım bol bol dinlen iş yapma bi süre korkutmak istemem ama düşük riskin olabilir o yüzden dinlen ve yemekle lavabo ihtiyacın dışında ayakta kalma
Ecmelinannesi Bur_Ser düşük tehlikesi olabilir bol bol dinlen ayağa kalkma lavabo harici stres de yapma dua et
mutlu__son1209 Bur_Ser ben de 10 haftalığım 6 ıncı haftadan beri kahvrengi akıntı devam etti bi kere de kan geldi üç peçete filan düşük riski var dedi doktor iki hafta baya yattım yat dinlen kalkma faydası var gerçekten mesela daha dün Bile geldi üç haftadır sürüyo ama Bebek iyi çok şükür
titebouille Bur_Ser 10.haftada banada oldu çok az geldi 2 gün sürdü. Progestana başladım. 2 hafta sonra tekrar geldi bi hafta sürdü. Progestan 15. 16. Haftaya kadar devam ettim.. şimdi 26+6 günlüğüz çok şükür. Doktorum bulaşık dahi yıkamıyorsun demişti.
Bur_Ser Hanzadeilknur Nişastayı hiç duymamıştım sulandırıp içiyoruz galiba ne kadar içmek gerekiyor ki
duygucan23 Bur_Ser geçmiş olsun canım kırmızı kan olmasın da kahverengi içerde kalan kanamaların kuruyup gelmesinden kaynaklanıyor üzülme bende çok defa geldi progestan kullandım aylarca iğne hap ve fitil olarak baya yoğun ama iğnesini aşırı kullanma benim ateşimi çıkarıp kanımda çok iltihap yaptı zor kurtuldum vücudum mahvoldu
duygucan23 Bur_Ser korkma endişe etme kötü düşündükçe daha kötü oluyor vücut boş yere kasılıyor. Sadece dinlenmene bak hiç bir iş yapma mümkünse tüm gün yat dinlen
Seval-Bilgin Bur_Ser korkma Allah’ın izniyle cnm Allah büyük sen tedbirini al nasibinde varsa hiç bir şey olmaz 12. Haftaya kadar oluyırmuş bu tarz şeyler bebek iyice yerleşiyor ya korkma dua et inşaAllah