Selam kızlar.. 39+5 te Doğumum gerçekleşti.. daha öncesinde buraya yazardım hala doğurmadım hiç sancım yok ağrım yok vs🤗 meğerse gününü bekliyormuş yavrum. Doktorum Cem bey şu hayatta başıma gelebilecek en güzel şeylerden biri. Nedeni ise 2.5 aylıkken başlayan 1.5 ay süren kanamam düşük olma ihtimali vs bu süreçte beni rahatlatan ve umudumuzu hep yüksek tutmamazı sağlayan bir doktor.. bu süreçte doktor çok önemli kızlar.. gelelim Doğum zamanına her gün böğürtlen çayı, hurma ve göğüs ucuna farmanton pomat kremi ile masaj yapmamı istedi doktor normal Doğumu tetiklemek için bunları 36. Haftada yapmaya başladım ve tabi günde 25 dk yürüyüş. Sürekli yaptım bunları 39. Haftaya geldim tık yok hala ne sancı ne Ağrı. 21 Mayıs Salı sabahı 39+5 te sabah saat 5 sıralarında kasılmalarım başladı uyandım. Ama gecıcı sandım 7 gibi eşimi yolculadım işe ama baktım sancımda başladı yavaş yavaş Buda gecıcıdr dedim ama geçmedi. Yarım saate bi sancı vurmaya başladı uyuyamadım geri anladım Ki Doğum yaklaşıyor eşimi aradım izin al gel sancılarım başladı diye. Duşa girdim hemen kahvaltımı yaptım garip ama iş yapma hevesi tuttu beni😂 evi süpürdüm bi iki gömlek vardı onları ütüledim bu arada sancı 15 dk indi karsıklarıma bıçak saplanırcasına vuruyor. Ama dayanmaya calısıyorum çünkü hastanede çekmek istemedim bu sancıyı. Doktorumu aradım 5 dk inince sancılar atla gel hastaneye dedi. Yakındı hastane 10 Dk uzaklıkta evde sancı çekmek istememin rahatlıgı hastane yakın olmasıydı bide. Sancılarım 5 dk düştü saat 7 Den 11 e kadar evde cektim o sancıyı sonra eşimle birlikte çantamızı aldık hastane yolunu tutuK. Ben akşama doğru dogurum dıye düşünürken ebe açıklığa baktı 5 cm olmustu evde cektıgım için o sancıyı. Benim sevincimi görmeniz lazım beklemıyordum o kadar saat 12ydi ebe 2gibi doğum gerçekleşir dedi. Doktorum izinlıydı o gün ama aradık benim için geldi. Eşime sarıldım ağlayasım geldi o an ağladım eşimin gözleri doldu. Hemen ailelerimize haber verdi. Bu arada bana lama yapıldı yarım saat daha yürüdüm doğumhanede oturunca olmuyor kızlar sancınız gelince yürümeye çalısın daha kolay atlatırsınız. Sancı vurdukca yere egılıp geçmesini beklıyorum öyle siddetlı vuruyor. Saat 1.20 de Doğum başladı doktorum geldi 4 ebe vardı basımda heps birbiriden iyiydi. Daha öncesinde damar yolu açıldı doğumu başlatmak için ağrı verildi serumla açıklığım 9 cm olmustu 1.5 saat içinde. Normal doğum için hersey yerinde idi doktorum geldi sancı baskınlasınca nefesını tut ıkın dedi o gelen sancı o kadar kötüydüki hatırlamıyorum bile o acıyı şuan🙈 nefesimi tutamıyordum malesef karnını şişir ıkın dedi ebeler denedik 3 kez ama yapamadım inşallah siz yaparsınız kızlar doktorum tamam sen karınını Şişirme sadece rahat bırak kendini nefes al ıkın ebe yardımcı olacak sana dedi nefes aldım ıkındım büyük tuvaletimizi yapar gibi ebe bastırdı karnıma ilkindi olmadı ikinciye son nefsine kadar ıkındım ebe yardımcı oldu yine ve sonunda bi ağlama sesi Allahım bütün acılarımı unuttum o an ve bitmiştide zaten. Kucagıma verdiler ilk buluşma yapıldı oğlumla tabi seni çok seviyorum oğlum diye ağlıyorum ben🙈 oğlumu kontroller için götürdüler dikişlerim atıldı iç dış 4 dikişim oldu o dikiş atma işlemi de çok acı vericydı benim icin ama kısa sürdü. Sonra temizlediler beni üzerimi giydirdiler odama çıkardılar odam da aılem baya kalabalıktı karşıladılar beni o an rahatlamıstım artık bi oh cektim sonra oğlum geldi yanıma yine ağladım ben ve emzirmeye başladım 🤗 normal Doğum gibisi tabiki yok kızlar dediklerimi yapın ve bolca dua edin tabiki önemli olan sağlıkla kavusmanız bebeğinize sezaryen doğum yada normal doğum diye takılmayın. Ve haftanız gelse bile hiç sancı ağrım yok demeyin bi saat sonrası bile sancı ile karsılasabilirsiniz Doğum başlayabilir yani iki üç gün önceden beklemeyın sancılarınızı Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz🤗❤️