Sedaelif006 bende şurda durayım aynı şeyi merak ediyorum çünkü 😳doğumuma az kaldı ve göğüslerimde süt belirtisi falan Yok ,ameliyat olduğum zaman bekardım ve doktor emzirmeye engel olmaz ama bunu kesin olarak anlamanın bir yolu da Yok demişti ki hakkı aslında ,ameliyatlı olmayanlarda bile süt sorunu yaşanabilirken Sanırım bizim durumumuzun ne olacağını tamamen yaşadıktan sonra anlayabileceğiz .İNŞALLAH korktuğumuzu yaşamayız 🙏