senasln Mlk57 16 saat yol yapmıştım ama sık sık mola verip yürüdüm. Bazen de arkada uzanarak uyudum. Ama genede doktoruna sor
NurdanHakan Mlk57 iki saatte bi durun biraz dinlenin az bi yürüyüş yapın sonra devam edin sık molalar ile herhangi bi riskiniz yok ise sorun teşkil etmez ama yinede risk faktörünüz varsa doktorunuza danışın mutlaka
Yprkk Mlk57 canım ben de 24 haftalık hamileyim . Yolculuğa çıkmadan önce kontrole gittim doktorum bi sıkıntı yok dedi yolculuk için . 9 saatlik yolculuk ama ben yine de iki güne bölüp gidiyorum yani
cennet_aka27 Mlk57 15 haftalık iken 9 saatlik otobüs yolculuğu yaptım doktorum her mola da yürümemi söyledi bende öyle yaptım cok sükür bir sıkıntı olmadı
Sengulkrgz Mlk57 11 haftada ve 18 haftada 11 12 saatlik yol gittim geldim.33 haftada da tekrar gidecegim ayni yolu riskim vs yok molalarda vs hep gezindim yani.
Sezen2006 Bende 3,5 saatlik uçak yolculuğu yapıcam yarın ardından 7 saatlik bi otobüs yolculuğum var kendime güveniyorum kimseyede danışmadım ama içimde acaba bişey olur mu korkusu var :(
Sezen2006 Betzm Otobüsten korkmuyorumda uçakta basınç bebeğe zarar verirmi endişeliyim ilk kez hamile olarak binicem 20. Haftamdayım Doktoruma bişey olur mu diye sormadım ama Türkiyeye gideceğim dedim git git bida gidemeyeceksin dedi 😂 sorun olmaz demek istedi heralde o anlamı çıkardım 😂
Lavinyaa61 Sezen2006 canım ben iki kez bindim yakında tekrar bineceğim korkma Allah'ın izniyle bir şey olmaz 🤗