37+5 im an itibariyle. Özellikle 3 gündür belim acayip ağrıyor . Bilhassa bugün bel ağrısı kasık ağrısı çekmekten mahfoldum . Dooktor bebek doğum kanalına inmiş sen bol bol yürü dedi . Yürüyüş yaptıktan sınra çok yoruldum ama . Birde bacak aramda resmen hissediyorum artık inanılmaz baskı yapıyor . Kasılmalarımda arttı. Sanırım 40 haftayı göremiycem . Zaten biran önce doğdun istiyorum çünkü çok hareketli çok tekmeliyor kızım. Bazen çok canımı yakıyor saatlerce durmadan oynuyor🙇🏼♀️ Zaten havada çok sıcak iyice ağırlaştım birde bu ağrılar da cabası😢