Busrahanim Haftasında sancısı olup doğum yapan var mi ilk gebeligim ve bilmiyorum yardım ci olun bana 🤐😓
BalliVEannesi Busrahanim Canım ara ara sancı olabiliyormuş ama sakin ol doktorunu ara önce birazdan da bilen kızlar yazar😊çok mu sancın var suyun falan gelmedi kan falan YÖK dimi
1000114383540251 Busrahanim bende 37+ 4 um da ara hafid sancılar oliyor dün sabah nişanım geldi 1 parmak açıklığım var ama ötesi yok hala takipteyiz
dilarasrbst Busrahanim Salı günü 37+6 da dogum yaptım 🙈 Ama evet benimde ara ara yalancı sancılarım oluyorduu
Clover Busrahanim canım ben de 36. Haftadayım.doktorum artık 37 den sonrasını erken dogum saymıyoruz dedi.korkma bol bol dua et. Hurma ye yuruyus yap panik yapıp kendini kasınca daha cok sancı oluyor...
Eysaa Bende 37+4 haftamdayım gün içinde 3-4 kere sancım oluyor geçiyor, yalancı sancı yanı bu olanlar☺ Ee artık heran gelebilir bol bol yürü hergün hurma tüket 😊 ben fırtlatmak için sabırsızlanıyorum 😁🤪
zxcvbhgfd Eysaa bnde 37+5 🙂 bnmde ara ara sancım oluyor ama düzenli degıl gerçek dogum sancısını nasıl bılcem nasıl dakıka tutcam bilmiyorum ve korkuyorum yapamazsam dıye 🙁
Eysaa zxcvbhgfd doktorum gerçek sancın 5-10 dakka arkalıklarla sık sık olursa anlarsın dedi..sonrasında panik yapmadan ılık duş alıp güzelce hazırlanıp hastaneye gidiyoruz ve kavuşuyoruz yawrumuza Allah’ın izniyle hiç korkma Rabbim bu mucizeyi nasip etmiş bize doğumada yardımcı olur 😊
Busrahanim zxcvbhgfd ben suyum veya nisan gelmediği sürece korkmuyorum ama sancılar iste canımı sıkmaya basladi 😏
zxcvbhgfd Eysaa aslında hastaneye gitme kısmından sonrasını düşünmüyorum düşünmek istemiyorum yani 🙊😅 hastaneye gidene kadar kendımı nasıl ayarlıcam dakikaları sayabılecek miyim kafamda deli sorular 😑 Allah yardımcımız olsun 💕😊
1000114383540251 Busrahanim korkma canimneden korkuyorsun açılmam çoğalsın bian önce dogurayim diye yapmadığım şey kalmadı ama 2 gündür aynî
Clover Kızlar sancı neye benziyor adet agrısı gibi mi adet sancısı gibi mi?gobegin ust tarafında mı alt tarafında mı?