remziyesahin Kızlar nst de sancı göstergesinin çizgileri nasıl oluyor ben her girdiğimde sancım yok olarak çıkıyo ve kağıda bakınca 2 arasında gözüküyor küçük çizgiler. Elinizde örneği varmı sancı göstergelerinin artışının merak ediyorum