Gnll35 Ozkrs 27 kilo aldım kızım 2ay 14 günlük 20 kilom gitti. Çok ödemim vardı bol bol emziriyorum son 7 kilomda gider.
Gnll35 Kimya hiç birşey yapmadım canım hamilelikte çok çikolata yedim bir tek onu bıraktım. Ama göbeğim kaldı onun içinde korse kullanıcam inşallah oda gider.
Deletedmom133 Kahvecekirdegi 53 ile hamile kaldım 79 kiloyim 30 kiloyu tamam layip doğururum sanırım 3 haftam var inşallah benimde gider 😀 sıkı bir diyet ve sporlar olur gibi
Ozkrs Deletedmom133 ya tabii ki diyet ve sporla gidecek. Ama hamilelik boyunca dikkat ettiğinde doğumdan sonra nerdeyse çoğu gidiyo bir iki kilo sana kalıyo. Ben onun derdine düştüm 😂
Derya0707 Ozkrs arkadaşım doğuma girmeden önce odadan çıkarken tartılmış bir de doğum olduktan sonraki akşam 1. 5 kilo almış hiç vermeden hastane de iken ameliyatta doktoru falan yedim herhalde diyor 🤣
Gkhn71 Ozkrs benim ilk hamileligim ikizdi 40 kilo almistim doğumdan sonra 40im çıkana kadar 27 kilo verdim
Melhakars Ozkrs 67 ile hamile kaldım 85 le Doğum yaptım normal yaptım bu arada doğumumu. Doğum yapalı 18 gün oldu 75 im şuan 😌
Betulpehlivan Sewo yavrum bende dogumdan sonra 2 kilo gitmişti suan 18 günlük olduk 19 kilo gitmis toplamda tam dogum şişliği oluyo yavas yavas iniyo bende korkmustm kilo veremedm diye