Mrvaklynr aslında dediğiniz gibi 3 ay korunmak doğru olanı fakat öğretmen olduğum için doğumumu milli eğitimin takvimine göre ayarlamak istiyorum,1 kez adet oldum ben ardından yumurtlama gününü de değerlendirdik,1hafta sonra adet günüm bekliyorum 🤓🤓 hamile olsam sevinirim tabii ama değilsem de pek üzülmem gibi