Hacerdogan yani galiba ama hastanede hep yatarak ölçtüler bende nstye bağlıyorlar sonra ölçüm yapıyorlar
Ben evde ölçtüğümde de yüksek çıkıyor 120/80 çıkıyor hastanede 100/65 falan oluyor genelde
Evde de yatarak ölçtüm bikere karşılaştırmak için yine buna yakın bişeyler çıkmıştı
Birde bendeki tansiyon aleti konuşuyor.. bu konuşanlar genelde daha yüksek olçüyormuş diye biliyorum