Cemremin Arkadaşlar 4 gün oldu doğum yapalı bir goğsümun ucu kaniyo resmen bebeğim emerken çok canım yaniyo ne yapmam lazım etkili denenmiş önerisi olan var mi
Mavigozunannesi Garmastan pomat en iyi gelen.di bana ve avent göğüs kalkanı al.canim ped koyma kurutuyo ve temas edip tahriş ediyo emzirme sonrası garmastan pomat sur göğüs kalkanı tak mutlaka o şekilde gececek
Cemremin Mavigozunannesi o dediğin krem eczanede mi satilik sadece kremi kullansam olur mu kalkanim yok