gizemmm DuygumKlc plasenta anterior mu dedi doktor ? Benimde öyleydi ilk hamilelikte ama çok net hissettim hareketlerini. Bir sorun da olmadı
Edayslm Canoglumbenm canım banada eşi önde dedi bir sıkıntı yok sadece gec hissedersin hareketlerini dedi ama korkuyorum aşağı inip doğum kanalını kapatırmı normak doğum istiyorum çünkü. Ama ikisi aynı sey degil sanırım
Edayslm DuygumKlc canım detaylı bebegin eşinin önde olması sıkıntı oldumu normal dogum çok istiyorum ama asagı inerse diye korkuyorum