Merhaba hanımlar.
adetime 4 gün kala kan testi yaptırdım ama 0,100 çıktı. Yarın adet günüm ama normalde olmayan şeyelr oluyor. Mesela sol göğüsüm çok sızlıyor koltuk altımdan göğsüme doğru. Sağ göğsünde sızlıyor arada iğne batıyormuş gibi oluyor. Belimin sağ ve sol tarafı ağrıyor. Arada midem bulanıyor. Acaba geç döllenme falan mı oldu. Var mı bu şekilde şeyler yaşayan ve sonradan gebe olduğunu öğrenen??