BEN burda daha sacma sorular gordum, sorulmayacak seyleri soran insanlar gordum, ama her seferinde anlayisla karsiladim.cevao vere bilecegim bir seyse cevap verdim ama kimsenin kalbini kirmadim kafani baska bir seh icin yor ve ga yazdigin cok sacma demedim.Millet esini kaynanasini eltisini sovuyo, giybet ediyor onlara sacma yazan yok.bebek kaybi yasadigi icin en kucuk bir sehden endise duyan bir anne adayinin sorusuna anlayisla yaklasan yok. CEVAP YAZMA BU KADAR BASIT. BU KADAR KOLAY