gmzismt2309 Happymotherr Canim benimde 6. Haftamda kanamam olmuştu bel ağrımda var ve afedersiniz lavaboya gittiğimde resmen kan işedim o derece coktu hemen acile gittim yatış verdiler protestan verdi doktorum 4 gün hastanede kaldıktan sonra çıktım çok şükür şimdi 4 aylık olduk
Happymotherr Çıktım hastaneden bir şwy olmadıgını söyledi ve kalbi atıyordu doktor bana bayramdan sonra gel demişti kalp atışı için bir sürprizle karşılaştım Allahım çok şükür fitil verdi doktor yatacaksın dinleneceksin dedi