Mylife123 Kızlar başlarda çok iyiydim 1 aydır ara ara sancı iğne batması yaşıyorum çok oynuyor bazen kasiliyorum hep.endiseleniyorum korkuyorum maddi durumdan dolayı eksiğim cok pskljk olarak kendimi iyi hissetmiyorum süpürge acamaz oldum etrafımda olumsuz konuşan örnek veren insan çok özellikle kendi annem ağrım var diyince düşürcen heralde senin hep biyerin ağrıyor diyor etkilendigimin kimse farkında değil kendimi yiyorum olumsuz şeyler düşünüyorum hep benim gibi olan var mı?
Ebrulin Tovbe tovbe durusmicen oyle sacma seymi olur annende pek patavatsizmis kusura bakma canim ama hepsine kulagini tika bebegini dusun bende 31 haftaligim gunde 15 kez kasilmalar bende de var bende kendimi kotu hissediorum bazen aglama krizlerine giriyorum ayni ilk uc ayi gibi oldu piskolojik cok normal dogum yaklasiyor vucut hazirlior kendini gozaltim torbalandi resmen uykusuzlukdan ama bebegimizi dusunup rahat gecirmeliyiz korkma hersey guzel olacak insallah
Mylife123 Ebrulin evet en çok ta psikolojik olarak. Kötü olmak beni yıpratıyor iyi.olsam kimseyi. Takmicam da zaten hassasim herseyi çok fazla umursuyorum
anapanda12 Seni senden iyi düşünmez kimse, güçlü ol çektiğin acılar kavuşmanın yakın olduğunun habercisi, ayrıca onun vakti nasibi Allah'ın elinde, ne yazılmışsa o dur. Korkma üzülme sağlıklı düşün sağlıklı doğur 🌹