Ebruliceylan Kizlar merhaba.. Aranizda doğum şekli belirlenen varmı yani sezeryansa bile ne zaman belli oluyor acaba ?
Genccannee Ebruliceylan 37 haftada çatı muayenesi yapıldı çatımın müsait oldugunu ve normal dogum yapabilecegimi söylemişti dpktor
Yusufburcu61 Ebruliceylan salı günü 39 hafta oluyorum ve 2 kez çatı muayenesi yapıldı açılma olursa normal olmazsa salı günü sezaryen olacakmışım büyük ihtimal tamamen bebeğin gelişiyle ilgili yani canım
Ebruliceylan Genccannee gönlünden nasıl geçiyorsa öle olsun canım. Benimde 2 hafta sora kontrolum var belki söyler doktorum die düşünmüştüm ama cok erken anlasilan 😊