Bestehasan Kizlar merhaba 38+3 e kadar doktorumla normal dogum anlastik esimle ewdeydik oturuyoduk sonra bende cay koyalim cay icelim dedim kalktim miyfaga gtmek icin suyum bosaldi birden sonra esime suyum geldi dedim doktoru aradim haberdar ettim doktorumda gec sen hastaneye ebeler catina baksinlar dedi gectim nst de sanci cikti sonra cati muayenemi yaptilar 2 bucuk cm acilma dediler saat gece 00.00 di neyse sancimi cektim saat 3 oldu dayanamadim basim döndü midem bulandi dayanamadim 5 dkda bir bayilcak gibi ne yurusem geçiyor ne uzansam geciyor en sonunda doktorumu aradim dedim hocam benim.basim donuyor midem bulaniyor ben halsiz kaldim.dedim sezeryana alir misiniz dedim ama sancidan konusamiuorum zar zor konusuuorum tm kizlar seni hazirlasin dedi doktorum.sonra geldi kendisi aldilar beni ameliyathaneye ama ben hala sanci cekiuorum mahvolum ameliyat yatagindan düşüyordum neyse anestezi geldi belden asagi uyusturma tercih ettim belimden igne vurdu neyse birden agrim.kesildi ohh dedim hic bisey hissetmiuorum sonra doktorum.basladi ameliyatima kızım oldu 😘😍ama ben görür gormez nasil hıçkıra kickira agliuorum sonraesimi çağırdılar o da iceri geldi foto makinasiyla foto cekildik o kadar guzel bi andı ki anlatilmaz yaşanır 😍Âlya 'miza kavustuk allahim sen buyuksun yarabbim allahim ksteyrn herkese nasip etsin insallah
anapanda12 Çok mutlu oluyorum böyle dopum hikayelerinde😍 Rabbim sağlıkla büyütmek nasip etsin inşaAllah. Birde hastaneniz özel miydi devlet mi?