TunarinAnnesi Vallahi zor ne yalan soyleyeyim...Adetine 2 3 gun kala belki ergen gebelik testi alip bakabilirsiniz ama en kesin sonuc adet 1 hafta gectikten sonra anlayabilirsiniz.O yuzden sabredin 🤗 Ha ben erken hissettim o ayri konu annelik hissiyati olustu bende adetime 15 gun vardi fakat hamileyim diyip durdum esime inanmadi bir kac yontem denedim onlarda da hamile ciktim yaptigim yonteme inanmadi yeminler ettim ben hamileyim diye carpilacaksin dedi😁😁 bekledik ama esime sen inanma ben yuzde yuz hamileyim dedim Sengul dedi senin psikolojin galiba bozuldu inanma dedim sen neyse bekledik adetim 1 gun gecti 2 gun gecti 3 gun gecti.Dedim bak adet olmuyorum yaa strestendir.Bu arada esim benden daha fazla cocuk istiyordu bana kalsa 2 3 sene beklerdim velhasil kelam gitti test aldi pozitif esim soke oldu.😁😁 hala nasil bu kadar erken anladin diyor.Annelik hissiyati sanirim.Bazilari guclu hissedermis bunu.🤗