Slda biraz ağrı oluyor yok değil ama inanın geçiyor ağrı kum torbası koyuyorlar onunda biraz etkisi var ama ağrı kesici yapıyorlar regli ağrısı gibi keskin bir ağrı 2-3 saate o ağrı hafifliyor birde ilk yürümek için kalktığınızda çok ağrı oluyor ama ne kadar çok hareket ederseniz o kadar çabuk topluyorsunuz bir şekilde ağrı sizi geçiyor kimisi 1 hafta kimisi 1 ay 😊