Benim oğlum da eylül de oldu ikinci bebeğim de eylül de olacak kısmetse doktor siz ne giyorsanız bi tık fazlasını giydirin demişti .sen atlet kazar giyorsan ona atlet kazak hırka giydir demişti ben acemilikle fazla abarttım sanırım şimdi düşünüyorum da çok kalınmış yorganı ve oğlum sıcağı hiç sevmez ondan mı çok ağlıyordu acaba 😂😂