Cansutgy91 eslmhsyn12 ben kürtaj olmadım canım hiç bekleme sadece bir adet dönemi bekle dediler geçmiş olsun sanada
Smyyekngl Cansutgy91 ben de günüm gelmeden yaptım testi ama çıktı erkekse çıkıyor hemen diyorlar bir denesene ben yerimde duramıyordum kaç kez denedim eczacı tanıyordu beni artık😂😂
DiplomaliEvHanimi Cansutgy91 bende 19unda kurtaj sonrasi ilk adet bende merk ediom batmam var dunde bas donmem oldu
Cansutgy91 gulsahbaydemir oyyy ne güzel Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🙏 daha günüme 10 gün var sanırım çıkmaz testte
gulsahbaydemir Cansutgy91 Bekle canım gününü yaparsın sonra ben günümden bir gün sonra mı ne yapmıştım çok net çıkmıştı. İnşallah sana da nasip olur 🙏
Cansutgy91 Meryemderin ayyy ne güzel ya bugün arefe dua et canım bana da allahım sana da sağ Salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
gulsahbaydemir Smyyekngl İnşallah sabırsızlıkla bekliyorum 😍 Rabbim hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
Cansutgy91 Smyyekngl kaç gün kala yapmıştın :) 10 gün var daha ama :) daha doğrusu geçen ay 17sinde oldum 5 gün erken geliyo ona göre 10 gün var :)
Smyyekngl Cansutgy91 hatirlamiyorum ama varsa da gebelik çıkar kanda da baktirabilirsin ama sen sabırlı birine benziyorsun bekle gününü bakalım hayırlısı
Sdemirel Cansutgy91 kuzum sen o zaman kimyasal gebelik geçirmişsin ben de öyle oldum diğer ay hamile kaldım şuan 16 haftalığız çok şükür
Cansutgy91 Sdemirel ayyy ne güzel yaa darısı bana inşallah canım sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah.. şuanda da belirtiler var kendime göre doğru hissediyorum umarım ☺️
Cansutgy91 gulsahbaydemir evet canım beklicem biraz daha sabır :) inşallah canım amin dua et benim içinde🙏🙏
Benay10 Cansutgy91 düştüğü kendim yaptım sonra ki ay adet oldum ondan sonra ki ay tekrar hamile kaldım doğurdum bir de şimdi 4.5 aylık oğlum var
Cansutgy91 Benay10 oyy ne güzel Allah bağışlasın Allah isteyen herkese versin inşallah 🙏 çok istiyoruz inşallah vermiştir rabbim
Cansutgy91 DiplomaliEvHanimi hemen hemen aynı zamanda düşük yapmışız o zaman. 15 Nisanla 13 Mayıs arası düşük yaptım ben kanamam çok uzun sürdü