MerveEryurukAtalay iyi aksamlar kizlar 18’inci haftamiza yaklastik ama biz hala cinsiyetimizi ogrenemedik, Her doktora gittigimizde Popomuzun uzerine oturuyoruz cinsiyetimizi sakliyoruzzz sizinde bebisiniz sakliyormu cinsiyetini
Sonay MerveEryurukAtalay bende 19 haftalıkken ögrendim hep bağdaş kurmuş oturur vaziyetteydi en Sevdiğim şey yedim hamileliğimin basından beri yediğim portakallar kandırdım kuzumu ve kızım olcak inş 😊
CiaoBella MerveEryurukAtalay benim de 17.haftada saklamıştı herkes kız kesin demişti ama 21de erkek çıktı. Geç öğrenenlerdenim ben de.