YkselCansuFidan Doktora gttim 37+4 1 parmak açılman kanaman suyun sancın gelirse gel dedi sizce bu açılma devam mı etcek yoksa bölemi kalıyo %99 normal doğum dedi yardımcınokursanız bunu yaşayan varmı