Kızlar 37 haftalık hamileyim en ufak şeyde yoruluyorum herşey bana zor geliyor bide hep evde tekim yanımda kimse yok ondan dolayımı hamtallaştım ruhum bile daralıyo artık bundan dolayı bebeğin bir an önce doğmasını istiyorum sizde gidip sezeryanmı olayım yoksa bu halde daha halen normal doğumu bekliyimmi siz olsanız naparsınız bana biraz akıl verin mide yanmalarından ağrılardan çabuk yorulmaktan çok sıkıldım dışarı bile çıkamıyorum hemen tansiyonum düşüyor anında halsizleşiyorum kusuyorm şu son zamanlarım çok kötü geçiyor