Evet arkadaşlar 36+3 de gece uyurken saat 2 de tuvaletim geldi kaldım ama tutamıyorum sanki dedim çok sıktım galiba tutamadım. Neyse uyudum tekrar sonra yine tuvaletim geldi kalktım ama tuvalete giderken akıyor sürekli tutmam imkansız dedim bu çiş değil. Eşim sesime uyandı böyle böyle dedim. Hastaneyi aradık hemen anlattık onlarda emin olmak için gelmeniz lazım suya benziyor dedi. Şaşırdık daha erkendi açıkcası. Neyse 4 yaşında ki kızımda uyandırıp hastaneye gittik nasılsa geri döneriz diye. Gittik kontrol ettiler beni suyummuş gelen 1 cm açıklık var 24 saat içinde kendi sancınla doğmasını bekleyeceğiz doğmazsa suni vereceğiz dediler. Saat sabahın 5 i bu arada. Neyse yatışım yapıldı amcası gizli aradık kızımı götürdüler bekledik başlamaya. Doktor bana sancının gelmesi için şuan yürüyüş falan yapma bu seni yorar yat dinlen enerjine sonradan çok ihtiyacın olacak dedi. Netse bekliyoruz yatıyorum uzanıyorum ama sancım Yok akşam üzeri 3 gibi tekrar nst ye bağladılar sancı Yok açılma Yok. Beklemeye devam dedi doktor. Suni almaktan çok korkuyorum çünkü ilk doğumum suniyle oldu ve çok çektim gerçekten . Neyse akşam 8 gibi yatıyorum Kasılmam oldu baya şiddetli sonra geçti sonra tekrar oldu ve geçti kadılma durağında adet olacakmış gibi hafif sancı geliyordu. Sonra yine kadılma oldu saate baktım tam 5 dakika arayla ebeye söyledim nst ye bağladı sancılar 20 şerde falan açıklık 2 cm olmuş. Artık yürümeye başla yavaştan dedi. Neyse ben yürümeye başladım ama sancılar gitti sanki düzensiz çok aralıklı geliyor ve çok ağrıtmıyor. Gece 12 ye kadar böyle geçti 24 saatin dolmasına az kalmıştı dedim yine yicem suni sancıyı😢😢 neyse ebe geldi artık yürüme yat sancılar seni uyutmayacak duruma gelirse haber ver dedi neyse uyumaya başladık eşimle saat ama önce sancım yoktu sonra birden sancılar başladı Yok dedim geçer yine ama daha şiddetliydi tekrar uyumaya çalışıyorum yine sancı geliyor yok dedim yatamıyorum ebeye söyledim açıklığa baktı 4 cm olmuş dedi bundan sonra çok şiddetlendi sancılar ama elimle dopum odasına geçtik sürekli eğil kalk yapıyorum özellikle sancı geldiğinde popomla daireler çiziyorum ebe nefes alma teknikleri gösterdi ama sancılar geldiğinde çok kötü oluyorum artık neyse saat 3 oldu dedim tuvalete gidecem söylemesi ayıp kakam var ebe Bakmam lazım açıklığa dedi 7 cm kendini çok zorlamadan tuvaletini yap dedi gittim yaptım gerçekten . Sonra devam sancılar geliyor ben kıvranıyorum eşim sağolsun o olmasa doğuramazdım gerçekten o kadar söyleyim. Saat 3 ü 20 geçiyor dedim yne kakam geldi çok kötüyüm arada bir kusuyorum falan ilk doğumumda da hep kusmuştum sancı çekerken. Ebe tekrar baktı kafası elime değiyor kakan değil bebek artık dedi ve sancın gelir gelmez var gücünle ıkın dedi 1 kere ıkındım bebeğin geldiğini yavaştan hissediyorum sancı geçerse ıkınmayınbırak hemen dedi 2. De tüm gücümle ıkındım kakamı yapar gibi kabızlıktan ölüyorum gibi ve içimden sıcacık bişey aktı çıktı saat 3.25😊😊😊 Allahım dedim çok şükür kuzucum ağlamaya başladı erken geldiği için vücudunun her yeri peynir gibi pütürlü ve beyazdı bu bebek için çok önemli dediler ve silmediler sadece suratında ki kanı aldılar havluya sarıp kucağıma verdiler o kadar çirkin ki Allahım bu ney böyle dedim minnacık görünüyor zaten ama herşey yokunda dediler çok şükür eşim seninle gurur duyuyorum 2 saatte doğurdun güçlü karım benim diye kafamı okşuyor 🥰🥰 hiç bağırmadım bağırmanın bişeye faydası Yok eşimin ellerinden tutup sıktım sürekli sancı geldiğinde o da beni sürekli konuşmalarıyla rahatlattı gerçekten 😊🙈🥰 2690 gram ve 52 cm doğdu Rüya’mm herşey yokunda çok şükür gördüğümüz en aktif bebeklerden diyor doktor 😊😊 şimdi yanımda uyuyor dün bu saatler Allahım nasıl olacak niye erken geliyor diye korkarken şimdi iyi ki oldu rahatladım bitti gitti diyorum 🥰🥰 Doğum işi geçrekten zor ama Rabbşm kuvvet veriyor birşekilde ben kurtuldum çok şükür darısı bütün hamilelere inşallah kazasız belasız 🥰🥰