Reparista Alışveriş yapmamakla çok iyi yapmışsın canım. Evet maalesef uygulanmaya başlamış. 10 tl ye aldıkları ürüne ek olarak 12 tl de vergi ödemiş bir AliExpress kullanıcısı 🥺
Gncak evet canım meselenin kargoyla alakası yok. Aldığın ürün 1 tl bile olsa onun %20 vergisini hesaplıyorlar ve ekstra başka eklenen ücretler de var maalesef o yüzden şu an almamak en iyisi 😥