feyzaa34 Duygudamla bence iyi canım kilosu ben tam 9 ay da doğup 40. Haftada 1.800 müşüm seninki çok iyi☺☺ evet mesela alacağı kadar alıyor demiş genetikte olabilir ☺☺☺
feyzaa34 Alarasel amin inşallah benim bir arkadaşım var oda 27 haftalık 1.250 gram demiş doktoru ona bana çok geldi oda demekki aklı sıra övünüyor ki ben heralde bebeğim zayıf dediğinde oda benimki 1.250 demisti🙄😔
Alarasel feyzaa34 cnmm asla üzülme bak hem norml doğm bilr zorlaşıyo kilolu oldumu bebek. Sağlıklı olsnda inşAllah bırda bnde bzn görüyrm acaba zatıfmı durm ama önmli olan drnun dediği sağlıklı dedyse hiiç takma önmli olan haftasıyla uyumlu olması🤗🤗🤗
feyzaa34 Alarasel bunu anneme söyledim çok kilolu bebeği diye annemde erkek onun bebeği olabilir demisti😏 ama banada çok geldi inanki canim
feyzaa34 Deletedmom133 aynen takmamak lazım bende ilk olarak alişanin bebegi 4.5 kg olduğu icin sezeryan oldu karisi ordan duymuştum 😀😀😀
Deletedmom133 feyzaa34 yani burdakiler birde ay zayıf mi bebegim yok bilemem ne boş boş muhabbetler hep aynı postlar 😀
feyzaa34 Alarasel katılıyorum sanırım annem üzülmemem icim öyle dedi çünkü aramızda 2 hafta var ve benim bebeğim 670 onunki 1.250
Alarasel feyzaa34 canm o fazla bak bak bna gvn drna sor istersn 29 haftalığn kilosu o normlde bnm bildipim sn kaç haftalksn?