SedaV bende içiyorum canım sürekli yatıyorum kasık ağrısıyla doktora gittim rahim içi kanaman var dedi sonrasında artmış hem iğnesini hem hapını alıyorum günde iki tane . Bende bebeğin eşi ters dönmüş Rahime doğru o yüzden dışarı kan sızıntısı olmuyomuş korkuyorum bir aydan fazladır yatıyorum inşallah düzeliriz