Hayırlı günler kızlar. Başlıktan da anlaşılacağı üzere özel oda hakkında merak ettiğim bişey var. Daha önceki postlara baksancılara karşı gardımı aldım 😄 yoğunluktan dolayı özel oda olayının kaldırıldığını söyleyenler var. Sizde isteğim şu. Kesin olarak bu konu hakkında güncel bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi.