Kızlar merhaba. Dün doktoruma yolculuğa çıkabilir miyim 30. Haftada diye sordum tabi çıkabilirsin dedi(otobüsle). Ardından benim damarlarımda venöz yetmezlik olduğu için yolculuktan 1 hafta önce coraspin içmeye başla dedi. Bacaklarımdan damar ultrasonu çekindiğimde pıhtı olmadığını sadece damarlarda kaçak olduğunu söylemişti kalp damar doktoru. Şimdi coraspin son 3 ayda kullanılmamalıdır yazıyor ben 29haftalığım. Sanırım kadın doğum doktorum önlem amaçlı verdi bilgisi olan yazabilir mi