gizemmhmt https://i.hizliresim.com/00b5ZY.jpg Kızlar 1 hafta kadar geriden geliyor dedi doktorum. Kızımın kilosu 1600. bi sıkıntı olmaz dedi ama işte içime kurt düştüüü. Böyle olan var mı, yorumu olan?
Sinem21 gizemmhmt bebekte sende suyunda bi sıkıntı yoksa 1 haftayı önemsemiyorlar çok sonradan yetişiyormuş çünkü🥰
Aysebkr1258 gizemmhmt bence gayet ideal kilosu bundan sonra kilo almaları hızlanıyor zaten kafana takma kilolu da olda zayıfta olsa önemli olan sağlıklı olması
Burcings gizemmhmt boyu gayet iyi kilosuda 200gram eksk yani 1800-1900olsa güzl olurmş ama boy gercktn iyi önemli olanda bence boy.rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah🙏
gizemmhmt Sinem21 yok yok suyun çok iyi dedi. Kendimde iyiyim şükür sıkıntım yok. Kilom falan çok iyi. 59 kiloyum, ağırlaşmadım. Göbiş de çıkmadı çok
gizemmhmt Burcings 1 hafta geride gelişimi deyince korktum. Bi sıkıntı yaratmaz değil mi ya, erken doğum, çocukta sıkıntı vs.
ayseturk Burcings boyu dediğiniz nerede yazıyor ultrason kağıdında ben bilmiyorum da hangi kısaltma olduğunu
gizemmhmt ayseturk şu an hatırladım. FL yazan kısmı 7 ile çarpınca boyunu öğreniyorduk. İnternetten görmüştüm
ayseturk gizemmhmt benimkin de 60.5 mm yazıyor fl yazan değerin karşısında açana yanlış yere mi bakıyorum 🤦🏻♀️
gizemmm gizemmhmt ultrasonda +- 100 gram derdi benim eski doktorum. Hatta son muayenemde kızımınDoğum haftası 3600 üzeri görünüyordu 3560 doğdu. Yani şu an fazla da olabilir görünenden eksikte. Maksimum 100-200 gram. Onu dert etmeyin
gizemmhmt gizemmm çokk sağolun yaa. Valla korkmuştum. Çünkü kendimde çok kilo almadım. 32 haftadayız ama ben 4 kilo aldım sadece. Korktum bende, kendim kilo almadım bebek o yüzden mi geriden geliyor diye 🙄
Bebekveben Benim kızımda 10 gün kadar geriden geliyordu biraz yakalamış şimdi haftasını bol bol süt, muz, ceviz hatta sütü bi arkadaşım nesquikli iç dedi bende o mu işe yaradı bilmiyorum
gizemmhmt Bebekveben bende süt ceviz yiyorum aslında. Çok yemiyorum ama, bundan sonra arttırayım bendeee
gizemmm gizemmhmt söylenilenden fazla da olabilir kilosu az da. Belki tahmin ettiğinizden 100 gram fazla. Hiç bilemezSiniz. Bir de bu gelişim geriliği sayılmaz. Önemli olan organları akciğerleri gelişmiş olsun. Gerisi çok önemli değil
Bebekveben gizemmhmt süt bende içmiyordum hatta ben 35 haftalığım ama hala kusuyorum ara ara bulantım hiç geçmedi o yüzden yediklerim çok yaramadı. Doğal süt aldık paket değilde ineği olan birinden geldi onu kaynattım her gün 1 bardak içtim nerdeyse ben o işe yaradı diyorum ama emin değilim
gizemmhmt Bebekveben olabilir canım, inek sütü çok faydalı diyorlar zaten ama bana kokuyor geliyor içemiyorum 😢
Merve-yoruk97 gizemmhmt banada bir hafta geri dedi şuan kilosu normal yemene içmene dikkat et bol süt iç günde 1 lt bitir özellikle gece yatmadan önce ballı süt iç bol muz ve meyve tüket yemekte baklagil al çoğunlukla