Hacer_yavz İyi günler çok meraktayım plasentam normal de üstte olması gerekirken yan tarafta bulunuyor 😥 Bu normalmiii?? Çok merak ediyorum olumsuz yönleri neler olur acaba. İlk hamileliğim ve buyuzden çok endişeliyim 😓
Zelnuray Hacer_yavz altta olduğu zamanlar kanama neden oluyo ama yanı ilk defa duydum benim plasenta aşağıda normal doğum yapamıyorum sezaryan dediler
Hacer_yavz Zelnuray evet herkes ilk defa duydugunu söylüyor . Acaba dogum yaklastıkça benimkidemi alttarafa dogru inecek . Heralde bu şekilde normal doğum yapmam zorr 😥
Zelnuray Hacer_yavz bebek kilo aldıkça yukarı çıkar benimkinde çıkmadı ama inşallah sizinki çıkarmsiz dikkat etin ağır kaldırmayın mümkünse ev işi yapmayın rafa doğru uzanmayın cinsel ilişki uzak durun