Seah ben geldiğimde puanım çok düşüktü oyüzden merkeze bağlı bir köyde çalışıyorum. Doğu görevimin bitmesini bekliyorum. Malesef merkezdeki okullar hakkında pek bilgim yok ama geçen il içi tayinlerde çaydaçıra anaokulunda boşluk vardı onu biliyorum. Eş durumunda açılıyor birsürü okul, ama çoğu eski mahallelerde oluyor genellikle.. sizin saydığınız okullar da fırat zaten üniversite kampüsünün içinde, balakgazi ve diğeri de merkezi güzel okullar ama sadece konumuna yorum yapabilirim okul nasıl iç işlerini bilemem 😂