Salmanc niye terslemişsiniz ki normal bişey sormuş.
Kbranur41 sezeryandan sonra aslında karna bastırılır diyorlar da ben ağrıdan bastırılmasına izin vermemiştim gerçi ne kadar doğru da bilmiyorum. Doktorunuzun izin verdiği zaman korse takın bence ben öyle yapıyorum 3 bucuk ay oldu tam göbek gitmiş olmasada biraz da olsa toparlandım