Nasıl başlanır nasıl anlatılır bilmiyorum ama başlayım....
6 yıllık evliyim..6 yıldır sürekli tedavi gördüm gitmediğim doktor Prof kalmamıştı dökmediğim paralar ....taki en son çare tüp bebek dediler 6yılın sonunda.... bende ümidimi kesip bi iş bulup çalıştım tüp bebek parası biriktirmeye başladım işe girdiğimin ikinci ayında bir mucize bi haber aldım acile gittim kan verdim kan sonucu çıkana kadar dokuz doğurdum diyebilirim...eşime dedimki sen gir nefesim öğren olumsuzsa gel direk dayanamadım bende kapıda bekliyorum ama içeri girmeye cesaretim olmadı hiç acilde ki doktor baktı kagıda yüzü gülüyo beni ter bastı anlatamam... gözünüz aydın anne oluyorsun dedi doktor😳hocam dedim yanlışlık vardır karıstımı acaba dedim ama ağlıyorum nasıl yani gerçekmi diyorum hala ısrarla soruyorum inanamadık çünkü kan değerim fırlamış çünkü 🙏🏻Sabahı iple çektik doktoruma gittik keseyi göremedi dış gebelik dediler 2 gün hastanede yatırdılar kafayı yedim agrım sızım yok kürtaj edicekler hastaneden kendi isteğim ile çıktım ben imza atıp.. aradan 2 hafta geçti başka bi doktora gittik kalp atışlarını duyduk şükürler olsun rabbime dedim yıllarca boşa sürünmüşüm o doktorda dedim şuan 10 haftalığız demem o ki kimse ümidini yitirmesin olmaz demişlerdi imkansız demişlerdi ama imkansiz diye birşey yok hayalimdi gerçeğim oldu şükürler olsun rabbime 🙏🏻🙏🏻