kızlar bekarken sigara kullanıyodum ama nişanlanınca bıraktım agzıma sürmedim beni bilen bilir 3 yıldır çocuk istiyoruz 2 aşılama 1 tüp bebek yaptık tutmadı allahın taktiri dedik😐 bu olaylardan sonra sigaraya yöneldim elim gidiyo ister istemez stresten dolayıı arada içiyorum bi iki şükür bende bi sorun yok işte kafa dagıtmak mahsatlı sigaraya sarıldım😑😩benm gibi olan varmı acaba nasıl dizginlediniz kendinizi bi akıl verin 🤔